söndag 28 september 2008

Uppdraget

Ett uppdrag har vi fått av Callecorso. Det fullgör vi nedan:

4 saker i vår frys:
- Is (gammal, äcklig, blää)
- Körsbärssaft, inte fullt lika gammal och äcklig
- Wokgrönsaker
- Glass (vanlig simpel Icaglass, vanilj)
I övrigt ingenting, noll, nada. Vår box har nämligen sagt upp sig och jag förfogar i dagsläget bara över ett ytte-pyttelitet frysfack längst upp i kylen.

5 saker i min garderob
- Böcker
- tidningar
- symaskin
- 1 (en) svart sko av pumpsmodell, något gnagd på
- kläder, tillhöriga en för mig fullständigt främmande person, troligen dvärg

5 saker i min bil:
- cd-bok
- bajspåsar
- hundgodis
- en filial till McDonalds sophantering
- varningstriangel (för det måste man)

5 saker i min väska:
- extra hundhalsband och koppel
- bajspåsar (igen)
- pappersnäsdukar (om bajspåsarna skulle ta slut *kräkljud*)
- tandborste
- skiftnyckel (!)
Vi passar till August, Corsogården och Settersissi

Inga kommentarer: