söndag 14 december 2008

Tredje advent


3 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Tycker mig känna igen den där bilden :-)
Vilken rolig blogg du har , ska kika runt lite till !
Tack för kommentaren inne hos mig !
KRam/Lotta

Anonym sa...

Hej. Hoppas 3:e adventen vart trevligt.
Gällande ensamstående UNGA mammor. Tack för din kommentar sen att peggygirl är din svärdotter viste jag inte och det tillhör inte min blogg. Jag markerar inte enstake person ... Om man läser noga så kan man förstå att jag mena unga mammor. Dagens unga men sen om man är 45 - 60 och känner sig träffad av att bli kallad för ung är en annan sak. Jag pratar tjejer 17 år gammal och redan har 3 barn på halsen. Dagens ungdommar födder så lätt som att skaffa katt. Som sagd alla kan uppfatta en blogg på många olika sätt när det är yttrande frihet. Tråkigt om någon över 30 kan känna sig träffad.

Anonym sa...

P.s ... vill även tillägga att Peggygirl är vän till mig och jag gillar henne. D.S